Over 3.500 cykler på lager.
Søg
Close this search box.

Handelsbetingelser

Betaling

POLARCYKLER modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

POLARCYKLER bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Kortbetaling

Vi modtager følgende kort:

Visa – Electron – VPay – American Express – Mastercard – Maestro – JCB

polarkort

Ordrebekræftelse og levering

Når man bestiller varer i Webshoppen, modtager man en ordrebekræftelse via e-mail. Den indeholder en oversigt over bestilte varer med angivelse af pris, porto samt navn og leveringsadresse.

Levering sker normalt inden for 5 – 7 arbejdsdage fra bestillingsdagen. Men skal varen først hjemtages kan der gå længere tid. Er der i ordren varer, der endnu ikke er udkommet, vil hele ordren først blive afsendt når alle varer er udkommet.

Levering sker med GLS og egen varebil.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

POLARCYKLER
Mylius Erichsens Vej 25
9210  Aalborg SØ
Tlf. 98146622

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Køber har 14 dage til at kontakte Polarcykler og herefter yderligere 14 dage til at sende varen retur. Returnerede varer skal være i samme stand som ved modtagelsen. Køber betaler returporto. Varer der returneres som efterkravsforsendelser modtages ikke. Alle dele til elcykler der er købt, tages ikke retur, med mindere at der aftalt, andet. samt vare der er åbnet eller er taget i brug.

Nægter man at modtage varen, dvs., hvis varen ikke afhentes ved fragtfirma inden for den fastsatte tid, sendes varerne tilbage til Webshoppen på købers regning.

Klagemuligheder

Europæisk klageportal ODR (Online Dispute Resolution)

ODR-platformen kan anvendes til behandling af en klage, på følgende link: http://ec.europa.eu/consumers/odr

Hvis du føler der har været problemer med en bestilling eller transaktion, vil vi meget gerne også høre fra dig direkte.
Vi bestræber os på at yde en optimal kundeservice og vi har stor interesse i din tilfredshed.

Skriv direkte til os på Keld@polarcykler.dk

CVR: 27342469

Indkøbskurv
Scroll to Top